Известие

Collapse
No announcement yet.

Водна помпа

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Водна помпа

    Здравейте колеги, купувам в момента една 156 1.8 98-ма и ми казаха че е задължително да сменя и водната помпа като я обслужвам. Ще съм Ви много благодарен ако ми дадете малко повече информация, защото имам малко резерви дали закупената от тук ще е по-добра. И има ли нещо друго което е задължително да се смени освен ремъци, ролки, масло и филтри?
    156 1,8 TS '98

  • #2
    Re: Водна помпа

    Първоначално публикувано от Ballomed
    Здравейте колеги, купувам в момента една 156 1.8 98-ма и ми казаха че е задължително да сменя и водната помпа като я обслужвам. Ще съм Ви много благодарен ако ми дадете малко повече информация, защото имам малко резерви дали закупената от тук ще е по-добра. И има ли нещо друго което е задължително да се смени освен ремъци, ролки, масло и филтри?
    ъ!

    що?

    смени маслото и ремъците както и ролките - често имало проблем с вариатор - иначе каквото е счупено то се сменя

    ламбдата и дебитомера и те идват нещо като консуматив
    Honda CB 500
    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

    Comment


    • #3
      Мисълта ми е водната помпа обтяга ремъка или ремъка просто я върти и ако не видя проблем с нея задължителна ли е смяната, тъй като съм имал проблеми с части купувани от тук и гледам да сменям само задължителните неща.
      156 1,8 TS '98

      Comment


      • #4
        И водна помпа се сменя!! Тя е на ангренажния ремак и не е скъпа,само 68лв
        RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
        0899832271 Сашо

        Comment


        • #5
          Е така и неможах да разбера що трябва да смени и водна помпа........Къде е логиката за смяната й като нищо и няма.......
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от krasy k
            Е така и неможах да разбера що трябва да смени и водна помпа........Къде е логиката за смяната й като нищо и няма.......
            Еми сети се къде е логиката То и ролки може да не се сменят ако не вият и чагъртат ако искаш да правиш нещата като хората се сменя всичко,другото е компромис
            RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
            0899832271 Сашо

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Lisan
              Първоначално публикувано от krasy k
              Е така и неможах да разбера що трябва да смени и водна помпа........Къде е логиката за смяната й като нищо и няма.......
              Еми сети се къде е логиката То и ролки може да не се сменят ако не вият и чагъртат ако искаш да правиш нещата като хората се сменя всичко,другото е компромис
              да смени двигателя, окачването и купето тогава може само номерата да остави.

              тая логика със смяната на всеки следващ свързан детайл до там ще доведе накрая.
              Honda CB 500
              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

              Comment


              • #8
                Някой от частите е препоръчително да се сменят като въпросната помпа и ремонтния комплект за вариатора защото ведъж ще дадеш 70-120 лв за смяна на ремъци и след 10ккм като ролката или ролките или вариатора се разтрака ще се наложи да дадеш пак пари за същия ремонт като е можело да си ги спестиш въпросните допулнителни разходи това е логиката и така правят хората които си поддържат колите с мерак
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  [quote=lord_chuldarkar]
                  Първоначално публикувано от Lisan
                  Първоначално публикувано от "krasy k":2puph4m3
                  Е така и неможах да разбера що трябва да смени и водна помпа........Къде е логиката за смяната й като нищо и няма.......
                  Еми сети се къде е логиката То и ролки може да не се сменят ако не вият и чагъртат ако искаш да правиш нещата като хората се сменя всичко,другото е компромис
                  да смени двигателя, окачването и купето тогава може само номерата да остави.

                  тая логика със смяната на всеки следващ свързан детайл до там ще доведе накрая.[/quote:2puph4m3] Ти май няма какво да правиш и се правиш на интересен Такива тарикати като тебе са любимите по сервизите Защо да сменям това и онова?? Карай и не прави нищо,но не заблуждавай останалите
                  RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                  0899832271 Сашо

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Lisan
                    Ти май няма какво да правиш и се правиш на интересен Такива тарикати като тебе са любимите по сервизите Защо да сменям това и онова?? Карай и не прави нищо,но не заблуждавай останалите
                    Виж първото ми мнение, преди да направиш оценка и обобщение на ежедневието и живота ми (какво време имам и на какъв се правя) изразих мнение че не е необходимо да се сменя всичко наред тъй като доколкото ми е известно всички части са взаимо свързани и накрая ще смениш колата.

                    Ако имаш някакъв аргумент защо точно се сменя водна помпа ако и няма нищо може да го изразиш (Колегата Новачев е направил точно така)


                    Иначе се радвам че ще съм ти любимец ако доида в твоя сервиз
                    П.П.: сменям толкоз неща за колкото имам пари не повече - ако имах пари за повече нямаше да си търся кола на 10години а нова - това най общо резюмира политиката ми на смяна на части по колата.
                    Honda CB 500
                    Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
                    Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
                    Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Водна помпа

                      Първоначално публикувано от lord_chuldarkar
                      Първоначално публикувано от Ballomed
                      Здравейте колеги, купувам в момента една 156 1.8 98-ма и ми казаха че е задължително да сменя и водната помпа като я обслужвам. Ще съм Ви много благодарен ако ми дадете малко повече информация, защото имам малко резерви дали закупената от тук ще е по-добра. И има ли нещо друго което е задължително да се смени освен ремъци, ролки, масло и филтри?
                      ъ!

                      що?

                      смени маслото и ремъците както и ролките - често имало проблем с вариатор - иначе каквото е счупено то се сменя

                      ламбдата и дебитомера и те идват нещо като консуматив
                      Ти го караш да сменя дебитомери и сонди,а водна не.Кажи ти защо? Колегата пита дали се сменя и аз казвам - Да сменя се Този одговор според мен е достатачен,ако колегата имаше повече въпроси лично към мен щях да му обясня защо се сменя на лични,както правя Не ми се пише в форума заради такива като Тебе,сега три дни ще спориме дали се сменя помпа или не А трябва да се чете какво се пише,а по горе съ написал -сменя се,другото е компромис- А предполагам че не знаеш по добре от мен какво трябва да се прави с една Алфа.
                      RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                      0899832271 Сашо

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря на всички за отговорите, явно ще се сменя.
                        156 1,8 TS '98

                        Comment


                        • #13
                          Сменя се всичко което е в ангренажната група,а в случая и водна помпа.При евентуално блокиране и като не знаеш за какво става на въпрос,и........вече се чупят пръсти-от къде да взема пари за полу-усновен ремонт.

                          Заставам плътно зад мнението на LISAN.
                          Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                          Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                          Comment


                          • #14
                            Ремъци , ролки,филтри,масло,антифриз - ДА ! Немога да се съглася ,че трябва да се смени помпата без да има причина/няма течове,паразитен шум или друго нещо/. По отношение на логиката с ангренажната група- добре,хайде да сменим заедно с антифриза и радиатора , а заедно с филтъра на климатроника и целия климатроник и т. н. Звучи ли ви логично????????? Нямам претенции за големи технически познания и акъл на виден майстор ,но поне за това имам.Извинявам се , ако съм засегнал някого,изказвам лично мнение .
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #15
                              като нямате опита и познанията, защо спорите с Лисан, който с години се занимава и с това си изкарва хляба
                              а водната помпа едно че не е хипер скъпа и второ, че ако се пре*бе отива всичко по дяволите
                              ако казва че е хубаво да се смени - вие си сменяйте ако щете, ама що се обяснявате и за смяна на радиатори
                              Ако парите ти стигат, значи нямаш въображение.
                              AR 156, 1.6 TSpark 2000г на метан - R.I.P.

                              Comment

                              Working...
                              X